EveryDay castigator al aurului la “Self Service Excellence Awards 2016”

In cadrul Self Service Excellence Awards 2016, intr-o ceremonie impresionanta pentru retail, unde au fost premiate practici de afaceri excelente, brandul Everyday a câștigat aurul la categoria “ Vânzări de proproduse/creșterea cotei de piața Non Alimentare”

Castigul in categoria “Vanzari de produse/ cresterea cotei de piata- Non Alimentare” confirma parcursul de mare success al EveryDay, de la inceput si pana astazi.

EveryDay s-a nascut din viziunea MEGA SA:  dorinta de a face o propunere greceasca in domeniul igienei feminine, o zona dominata de companii multinationale, care nu au unitati de productie in aceasta tara.

In fiecare an, EveryDay si-a marit cotele de piata, datorita designului sau inovator, combinand nu numai tipurile si dimensiunile care satisfac nevoile speciale ale femeilor in cel mai bun mod posibil, ci si contactul delicat cu pielea.

Prin urmare, datorita designului si productiei grecesti, investitiilor in tehnologie de ultima generatie si dedicarii catre rezultate excelente, atat in ceea ce priveste capacitatea de absorbtie, cat si protectia pielii, EveryDay a fost marcata de crestere rapida de la inceput, care a reusit sa cucereasca, in anul 2015, locul 1 pe piata greaca, in urma unei alte cresteri semnificative a cotelor de piata.

Mai mult, in prezent EveryDay are o deschidere foarte mare catre alte tari printre care și Romania, demonstrand ca inovatia greceasca poate castiga preferinta a mii de consumatori, in toata Europa.

Cresterea cotelor de piata ale EveryDay, datorita carora marca a primit aurul, este rezultatul efortului comun depus de “familia” MEGA SA care imbratiseaza cu pasiune  si iubeste viziunea, inovatia si fiecare noua investitie a companiei.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *